#Pray4MH370# 8/3/2014 – xxxx

Isnin, Mei 31, 2010

Disamun kekasih pada pertemuan pertama

Harian Metro
31/05/2010


KUALA LUMPUR: Temu janji makan malam seorang eksekutif perakaunan bersama teman lelakinya berakhir dengan kejadian malang, apabila dia menjadi mangsa samun lelaki itu.

Dalam kejadian jam 8.30 malam Rabu lalu, mangsa berusia 24 tahun itu dijemput kekasihnya dengan sebuah kereta untuk menjamu selera, namun suasana romantik bertukar tragedi apabila dia diacukan pisau oleh lelaki itu yang mengugut dan meminta dia menyerahkan barang berharga.

Difahamkan, ketika dalam perjalanan ke kedai makan di Jalan Raja Laut, suspek mengacukan pisau kepada mangsa sebelum merampas beg tangannya.

Menurut sumber, mangsa yang tergamam dengan tindakan mengejut teman lelakinya itu terpaksa menyerahkan beg tangan kerana takut dicederakan.

“Kemudian mangsa dipaksa turun di tepi jalan sebelum lelaki terbabit meninggalkannya seorang diri.

“Beg tangan mangsa mengandungi dua telefon bimbit jenama Samsung dan Nokia, dua cincin emas, seutas rantai tangan emas dan serangkai kunci pejabat,” katanya. Menurut sumber lagi, mangsa kemudian membuat laporan polis sebelum teman lelakinya berusia 22 tahun itu ditahan sejurus laporan itu dibuat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan