#Pray4MH370# 8/3/2014 – xxxx

Jumaat, Ogos 28, 2009

Lesap tinggal suami, anak

MELAKA: “Fikiran saya menjadi semakin buntu apabila anak-anak kerap bertanya mengenai ibu mereka yang tidak diketahui untung nasibnya. Sebelum ini dia pernah menghilangkan diri sehari, tetapi kali ini dua minggu tiada khabar berita.”

Begitu keluhan tukang rumah, Junaidi Abdullah, 35, apabila isterinya, Dayana Shazareen Rahmat Shah, 27, menghilangkan diri sejak dua minggu lalu dan tidak pulang ke rumah mereka di Kampung Solok Duku, Masjid Tanah, di sini.

Junaidi berkata, sebelum itu pada pagi 12 Ogos lalu, dia seperti biasa menghantar isterinya bekerja di sebuah kilang elektronik di Pengkalan Balak pagi sebelum melakukan urusan hariannya.

Menurutnya, menjelang tamat waktu kerja isterinya iaitu jam 8 malam, dia bergegas ke kilang untuk menjemputnya 15 minit lebih awal, tetapi hampa apabila wanita itu tidak muncul selepas 30 minit dia menunggu .

“Saya bertanya kepada pengawal keselamatan kilang dan terkejut apabila dia memaklumkan isteri saya tidak masuk bekerja pada hari itu.

“Hairan kerana saya sendiri menghantar dan melihatnya masuk ke dalam kawasan kilang,” katanya.

Junaidi cuba menghubungi telefon bimbit isterinya, tetapi tiada jawapan.

Menurutnya, dia juga mencari isterinya di rumah keluarga, saudara-mara serta rakan, tetapi mereka tidak tahu di mana ibu kepada tiga anak itu berada hingga menimbulkan ‘misteri’ disebabkan tiada sebarang perselisihan faham berlaku.

Junaidi berharap orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai Shazareen diminta menghubunginya di talian 012-2715713 atau 019-6512979.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan