#Pray4MH370# 8/3/2014 – xxxx

Jumaat, Februari 19, 2010

Anak tertekan ibu main kayu tiga

2010/02/19
Harian Metro

KAJANG: Akibat terlalu kecewa dengan kecurangan dilakukan ibu sendiri yang sanggup bermain kayu tiga sebelum dicekup berkhalwat bersama lelaki lain awal pagi kelmarin, anak sulung wanita terbabit kini tertekan, selain mahu menamatkan pengajiannya di sebuah institut pengajian tinggi awam (IPTA).

Malah, dia yang cuba bertemu dengan ibunya sehari sebelum kejadian untuk meminta sedikit wang perbelanjaan diherdik wanita terbabit dan langsung tidak dipedulikan. Keadaan menjadi lebih bercelaru selepas mengetahui kejadian itu apabila anak sulung wanita berkenaan yang berusia 18 tahun tertekan dan tidak dapat menerima kenyataan ibunya sanggup berbuat demikian semata-mata kerana terlalu mabuk cinta dengan suami orang. Menceritakan kejadian itu, bapa pelajar terbabit yang enggan dikenali berkata, anaknya itu cuba bertemu dengan ibunya itu, namun dia dimarahi membuatkannya menjadi semakin tertekan. “Anak sulung saya pergi ke rumah disewa ibunya untuk berjumpa dengannya meminta wang bagi membeli sedikit keperluan pengajiannya. “Bagaimanapun, mereka bertembung di luar rumah dan isteri saya mempersoalkan tindakan mencarinya di situ membuatkan anak saya terlalu kecewa dengan tindakan itu,” katanya. Menurutnya, disebabkan terlalu sedih, anaknya itu menangis teresak-esak berjumpa dengannya dan menceritakan semua kejadian yang menimpa dirinya. “Saya benar-benar sedih dengan kelakuan isteri yang sanggup memperlakukan anak sebegitu rupa dan perbuatannya itu boleh dianggap sebagai melampau,” katanya. Harian Metro kelmarin melaporkan seorang isteri ditahan bersama pasangannya yang juga suami orang ketika mereka berada di sebuah pangsapuri. Isteri berkenaan yang juga guru sekolah rendah berusia 40 tahun dan pasangannya berusia 45 tahun yang bertugas di Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) ditahan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) kira-kira jam 3.30 pagi.

Wanita terbabit dikatakan mula bermain kayu tiga sejak beberapa bulan lalu selepas mengenali seorang lelaki ketika menghadiri kursus dan perbuatannya itu mula dihidu suami apabila dia dilihat sering mengabaikan tanggungjawab sebagai isteri dan juga ibu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan